Cliquez pour fermer
Mijn account
Terug
Mijn account
Uw wachtwoord werd u per e-mail toegezonden. Raadpleeg uw inbox en meld u opnieuw aan! Aanmelden
Rocourt
Mijn winkelmandje
Encore + d’économies ? 3 offres peuvent vous intéresser
TOTAAL 0 product
0,00
Mijn bestelling bevestigen

FAQ

Hoe schrijf ik mij in op coradrive?

U kunt pas een bestelling plaatsen als u ingeschreven bent. Ga daarvoor naar de startpagina en klik rechtsboven op ‘account aanmaken’. Geef aan of u al dan niet een cora-kaart hebt. Hebt u een kaart, dan worden uw gegevens automatisch ingevuld en hoeft u ze enkel te controleren en aan te vullen. Hebt u nog geen kaart, dan moet u uw gegevens invullen en bevestigen. U ontvangt kort daarna een mail om uw inschrijving te bevestigen. Klik op de link in deze e-mail en u kunt meteen uw eerste bestelling plaatsen.

Hoe meld ik mij aan op coradrive?

Ga naar de startpagina en klik op ‘mijn account’. Vul uw e-mailadres en uw wachtwoord in. De website coradrive is toegankelijk via uw smartphone, tablet en computer.

Hoe plaats ik een bestelling?

Meld u eerst aan met uw e-mailadres en uw wachtwoord. Daarna kunt u meteen producten aan uw mandje toevoegen. - Ofwel bladert u door de productcategorieën door het menu links op het scherm te gebruiken. Wilt u een product aan uw mandje toevoegen, dan klikt u gewoon op het mandje dat naast elk product staat. De voorgestelde hoeveelheid is standaard 1, maar u kunt dit met een eenvoudige klik wijzigen. - Ofwel maakt u gebruik van de zoekfunctie: geef een of meer kernwoorden in en start uw zoekopdracht. U krijgt een lijst met producten die aan uw zoekcriteria voldoen. U kunt de producten ook rangschikken volgens prijs. U kunt de producten filteren op merk, biologisch of promotie.

Hoe bevestig ik mijn bestelling?

Bent u klaar met uw bestelling, klik dan rechtsboven in uw mandje op ‘mijn bestelling bevestigen’. Klik daarna op ‘bestelling plaatsen’. U hebt keuze uit afhaling aan het afhaalpunt of thuislevering via combo. Kiest u voor thuislevering, dan wordt u omgeleid naar de website van combo. Kiest u voor afhaling aan het afhaalpunt, selecteer dan de dag en het tijdstip waarop u uw boodschappen wilt afhalen. Dit kan ten vroegste 2 uur na bevestiging van uw bestelling (en indien geplaatst vóór 17 uur), maar niet meer dan 5 dagen later. We werken met tijdvakken van een halfuur, zodat de afhalingen vlot verlopen en u niet hoeft te wachten. Is het maximumaantal afhalingen voor een bepaald tijdvak bereikt, dan kunt u dit niet meer selecteren. Wilt u nog iets wijzigen aan uw mandje, dan is dit in deze fase nog mogelijk. Klik daarna op ‘bevestigen’ om uw bestelling definitief te plaatsen. Zodra er € 5 in uw spaarpot zit, kunt u het beschikbare bedrag gebruiken. U kiest zelf welk bedrag u wilt aftrekken van de prijs. U kunt uw boodschappen online of bij ontvangst betalen. De beschikbare online betaalmiddelen zijn: de cora-kaart, Visa, Maestro, MasterCard en Bancontact.

Hoe haal ik mijn bestelling af?

Ga naar de parking van uw cora-hypermarkt in Woluwe (niveau 0). Aan de grote gele muur zijn er 9 voorbehouden parkeerplaatsen! Meld u aan in het sas coradrive/klantenservice. Het is belangrijk dat u het afhaaltijdstip respecteert. Komt u te vroeg, dan staat uw bestelling misschien nog niet klaar. Komt u te laat, dan krijgen de andere klanten voorrang en moet u misschien langer wachten.

Wanneer kan ik een bestelling plaatsen?

24 uur op 24 en 7 dagen op 7.

Welke prijzen betaal ik?

U betaalt de prijs die vermeld staat op het ogenblik dat u uw bestelling bevestigt. Dit zijn dezelfde prijzen als in uw hypermarkt. Daarnaast profiteert u van alle winkelpromoties, dus zowel van de aanbiedingen die rechtstreeks op uw kassaticket van toepassing zijn als van de getrouwheidskortingen dankzij uw cora-kaart. De dienst coradrive is gratis. U moet wel voor minstens € 20 (incl. btw) bestellen.

Wat zijn de openingsuren van het afhaalpunt?

Van maandag tot en met Donderdag van 11.30 uur tot 19.45 uur. Vrijdag tot 20.45 uur en Zaterdag van 10.00 uur tot 19.45 uur. Gesloten op zon- en feestdagen.

Kan ik mijn cora-getrouwheidskaart gebruiken?

Absoluut. U hebt uw getrouwheidskaart geregistreerd bij uw inschrijving. Hebt u nog geen getrouwheidskaart, vraag die dan zeker aan bij uw eerste bestelling. De kaart wordt dan aan uw account gelinkt.

Wat gebeurt er als een van mijn bestelde producten niet voorradig is?

Wanneer een product niet meer voorradig is, betaalt u uiteraard enkel de producten die u wel ontvangt.

Hoe worden mijn boodschappen verpakt?

We gebruiken verschillende verpakkingen naargelang het producttype: - Voedingsproducten worden gescheiden van niet-voedingsproducten (met inbegrip van dierenvoeding). - ‘Droge’ voeding (kruiden, drank, drogisterij, verzorging, parfumerie, niet-voeding) wordt in plooiboxen in een winkelwagen geplaatst en bij kamertemperatuur bewaard. Voor deze plooiboxen betaalt u een waarborg van € 4,99. - Verse producten worden in zakken gestoken en in een koelcel bewaard om de koudeketen te respecteren (temperatuur tussen 0 en 4 °C). - Diepvriesproducten worden in koelzakken gestoken en in een diepvriescel bewaard om de koudeketen te respecteren (temperatuur -20 °C). Belangrijk: zelfs wanneer u enkele dagen op voorhand bestelt, worden de verse en diepgevroren producten pas kort voor het afhaaltijdstip klaargezet om de versheid en houdbaarheid van de producten optimaal te garanderen. Pas wanneer u uw bestelling komt afhalen, stellen we uw winkelkar volledig samen zodat we de koudeketen niet onderbreken.

Hoelang blijven de promoties geldig?

We bieden heel wat promoties op food- en non-foodproducten. Deze promoties zijn gewoonlijk één week geldig.

Wat vind ik terug in de categorie ‘reeds gekocht’?

Zodra u zich hebt ingeschreven of aangemeld en uw eerste bestelling op de site hebt geplaatst, vindt u hier de producten van uw laatste vijf bestellingen.

Kan ik een bestelling in verschillende fases samenstellen?

Absoluut! Zodra u producten aan uw mandje toevoegt, wordt dit automatisch opgeslagen. Zo hoeft u uw bestelling niet in één keer af te ronden. Uw bestelling wordt pas definitief wanneer u op ‘bestelling plaatsen’ klikt.

Hoe werkt mijn account?

Meld u aan en klik rechtsboven op ‘mijn account’. U krijgt dan alle gegevens van uw account te zien. U hebt toegang tot uw spaarpot en kunt het bedrag ervan raadplegen. U hebt toegang tot uw bestellingen en kunt ze allemaal bekijken. U kunt een bestelling opvragen en eventueel met één simpele klik opnieuw plaatsen. U hebt toegang tot uw gegevens en kunt ze op elk ogenblik wijzigen.

Stel dat ik opgehouden word. Hoelang wordt mijn bestelling dan bijgehouden?

De bestellingen worden enkel op de afhaaldag tot sluitingstijd van het afhaalpunt bijgehouden.

Stel dat ik niet tevreden ben over een product. Krijg dit dan terugbetaald?

Voor coradrive gelden dezelfde voorwaarden als in uw cora-hypermarkt. Bent u niet tevreden over een product, meld u dan aan het onthaal van uw hypermarkt. Zorg dat u uw kassaticket en het product in de originele verpakking bij hebt.

Waar en bij wie kan ik terecht als ik een klacht heb?

Gratis service

Dezelfde prijzen als in de winkel, de service krijgt u erbovenop

Uw inkopen in 1 uur

Haal uw inkopen af 1 uur nadat u ze hebt besteld

Gewaarborgd vers

Onze orderverzamelaars kiezen voor u de beste producten

Cora-kaart

5 % korting op cora-producten en talloze promoties

+/- De prijs wordt bepaald door het gewicht

De versproducten worden met zorg klaargemaakt door onze bestelordner,
teler, beenhouwer of vishandelaar.

Het gewicht van de versneden of gewogen producten kan dus variëren tot maximum 10%.

Zelfs wanneer u online betaalt,
wordt het bedrag pas ingehouden bij de ophaling van uw bestelling.

Ik heb het begrepen!
Nog eenvoudiger!

Voeg in één keer grote hoeveelheden toe!
Ga naar uw winkelmandje om manueel
de gewenste hoeveelheid in te stellen.

Ik heb het begrepen!
+32 42 479 289, +32 42 479 290
Contact met ons opnemen via e-mail
Ophaling in de drive Ophalingsperiodes

Toegang

269 Chaussée de Tongres, 4000 Rocourt - Het plan vergroten

 

en om de toegang nog makkelijker te maken ...

U gaat van winkel veranderen.

Afhankelijk van de gekozen winkel kunnen wijzigingen in prijzen, voorraad en promoties worden toegepast op uw winkelmandje.

Veranderen van winkel?